Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Pamuła Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Efektywność energetyczna w MŚP Zmiany systemu elektroenergetycznego Potencjał działania i środki na rzecz efektywności energetycznej Bariery wdrażania działań na rzecz efektywności energetycznej Potencjał MŚP w zakresie efektywności energetycznej Stymulatory implementacji działań na rzecz efektywności energetycznej Zarządzanie popytem na energię i prosumpcja jako elementy wspierające działania na rzecz efektywności energetycznej Audyt energetyczny jako element wspierający działania na rzecz efektywności energetycznej Modele oceny dojrzałości działań w zakresie EE w firmach sektora MŚP Wpływ cyfryzacji na efektywność energetyczną Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe firm sektora energetycznego Technologie cyfrowe w sektorze energetycznym Wpływ technologii cyfrowych na efektywność energetyczną w sektorach końcowego wykorzystania energii Obszary cyfryzacji i zastosowania nowych technologii w elektroenergetyce Platformy cyfrowe dla efektywności energetycznej Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej Dane w procesach poprawy efektywności energetycznej Zaangażowanie przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce w działania na rzecz efektywności energetycznej w świetle badań własnych Działania na rzecz efektywności energetycznej podejmowane przez przedsiębiorstwa sektora MŚP Postrzeganie znaczenia kwestii związanych z efektywnością energetyczną Odpowiedzialność za działania na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej – procedury zakupu Poziom podejmowania działań na rzecz efektywności energetycznej Czynniki motywujące i demotywujące MŚP do działań na rzecz efektywności energetycznej Stosunek do nowych możliwości udziału w rynku energii i prosumpcji Zmiana dostawcy energii Wybór dostawcy energii a oferowane usługi Udział w programach zarządzania popytem na energię (DSM) Możliwość stosowania różnych programów taryfowych Zakup urządzeń produkujących energię Wykorzystanie i postrzeganie możliwości, jakie daje cyfryzacja w obszarze EE Pomiar zużycia energii i analiza danych Postrzeganie cyfrowych platform do zarządzania energią Wykorzystanie i ocena źródeł wiedzy Ocena dojrzałości badanych MŚP w zakresie działań na rzecz EE
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154430 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności